מכירת מיכלי הליום ואביזרים

מחפשים מיכלי הליום למכירה? הגעתם למקום הנכון! אנו מתמחים בייבוא שיווק ומכירת מכלי הליום! ניתן למצוא אצלנו מיכלי הליום למכירה מקצועיים ומכלי הליום לשימוש ביתי.

אתם ודאי שואלים את עצמכם איזה מיכל הליום אנחנו צריכים לקנות? אז התשובה לשאלה זו הוא באיזה סוג שימוש מדובר? כאשר אתם זקוקים למיכל הליום, אתם צריכים להחליט באיזו תדירות אתם הולכים להשתמש במיכל הליום שאתם רוצים לקנות. אם מדובר בשימוש חד פעמי או לעיתים רחוקות מומלץ לרכוש מיכל הליום חד פעמי למכירה ולא לקנות מיכל הליום רב פעמי שכן הוא יקר בצורה משמעותית ממיכל הליום ביתי חד פעמי.

אם בחרת לרכוש מיכל הליום רב פעמי עליכם לדעת שיש צורך ברכישה גם של וסת. מיכל הליום ביתי למכירה מגיע כבר עם וסת אבל מיכל הליום רב פעמי מצריך וסת שזוהי תוספת לכל מיכל הליום שתרכשו. הוסת הוא אוניברסלי ומתאים לכל סוגי מכלי ההליום הרב פעמיים.

מיכלי הליום רב פעמיים גדלים – ישנם גדלים שונים במכלי הליום רב פעמיים החל ממכלים של 1 קוב ועד למיכלים של 10 קוב. כמו כן כשמדובר על מכלים רב פעמיים ישנם מכלים למכירה מברזל ומכלים מאלומיניום.

חשוב לוודא כי מיכל ההליום שאתם קונים הוא בעל "טסט" ובטיחותי לשימוש כולל אישור מכון התקנים הישראלי. גז ההליום אומנם הוא לא גז רעיל או מסוכן אבל חשוב מאוד לעבוד לפי ההוראות ולקנות מיכל הליום שעבר את כל הבדיקות הנדרשות.

בחירת מיכל הליום לקנייה מומלצת לעשות בעזרת המומחים שלנו אז אם אתם מחפשים מיכל הליום למכירה חייגו אלינו ונשמח לייעץ לכם אודות מיכלי הליום למכירה

 

סגירת תפריט
×
×

עגלת קניות